2011 m. rugpjūčio 2 d., antradienis

LABAS!

Pasiilgau savo blog'o :) Buvau visiškai jį apleidus, na, bet tikiuosi tai yra atleistina, nes... Nes dabar esu laimingesnė nei betkada. Kodėl? Todėl, kad ši vasara - pati tobuliausia, geriausia, linksmiausia, romantiškiausia ir pati pačiausia :)
Šią vasarą patiriu kaip niekada daug pirmų kartų :) Pirmas išsimaudymas su drabužiais, pirmas sedėjimas karštame kubile per audrą, pirma pažintis su "Kitu Variantu", pirmą kartą nupiešti ūsai (tiksliau pusė :D), pirma naktis visiškai be miego, bet svarbiausia - pirmas vaikinas, ir, šiandien, pirmas bučinys :)
(taip, man 15 ir aš tik šiandien pirmąkart pasibučiavau!)
Esu begalo laiminga :) Net negaliu išreikšti to žodžiais :)

Trupinėliai mano vasaros :)







 Stovykla :)
 Kambariokai! Myliu jus ;*
 Viena iš mano spindulėlių, mano klonas - Gabija :)*
Antras spindulėlis, Andritulė! ;*
 Čia perdariau kėdę, manau visai pavykęs darbas :)
Tai va, linkiu ir jums nuostabios vasaros :)
Sekmės, Gintautė.

5 komentarai:

  1. kokia tu švytinti, graži ir laimingaa! net man pačiai gera pasidarė paskaičius tokį šiltą įrašą! sveikinu įsimylėjus.. tikiuosi būsi pati laimingiausia pasaulyje :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Belekaip džiauiaugiuosi už tave ;} Tas vaikinas tikrai vertas taves ;}* Na dar vasara nesibaigė...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dėkui labai :)
    Gera žinoti, kad kažkaip sugebėjau pasidalinti dalele savo džiaugsmo :)

    AtsakytiPanaikinti